دیدار با رهبر - دیوانه دل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیوانه دل

دیدار با رهبر

دوشنبه 88 تیر 29 ساعت 1:49 عصر

بسم رب الشهداء و الصدیقین
السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة المظلومة، فاطمة الزهراء

الحمدلله امسال هم عید مبعث، چشم ما به جمال سالاری از فرزندان فاطمه (س) روشن شد.
از ساعت 8:30 صبح در حسینیه امام خمینی (ره) حاضر بودم. زود رفته بودیم، تا حسینیه پر شد و همه آمدند فکر میکنم یک ساعت و نیمی طول کشید.
در طول این مدت پیرمردی شعار میداد و از همه می خواست که جواب دهند. اول کسی جواب نداد اما گفت شعار میدهم همه باید تکرار کنیدو جواب دهید.

شعارهایش هم این بود.
ماشا الله......حزب الله    اسلام داره...حزب الله    قرآن داره ....حزب الله         دیدار داره......حزب الله     رهبر ما ...حزب الله     خامنه ای ....حزب الله
حزب فقط حزب علی.......رهبر فقط سید علی
ابالفضل علمدار......خامنه ای نگه دار

یک تعدادی از امت حزب الله هم از کشورهای دیگر آمده بودند که در قسمت برادران ته حسنیه مستقر بودند و بین شعارهای ما به عربی شعار می دادند و چند شعار ما ایرانی ها را هم به فارسی تمرین کرده بودند و با لهجه می خواندند.      
حضرت آقا که وارد شدند مانند خورشیدی بین همه می درخشیدند. نور ایمانی که ایشان را فرا گرفته با چشم ما انسان های معمولی هم قابل درک است.
عزیزی می گفت: حضرت آقا امام معصوم نیست و نور ایمانش چشم ها را خیره کرده، امام مهدی (عج) بیاید چگونه خواهد بود. و می گفت چطور مردم به حقانیت امامان معصوم پی نمی بردند؟ گفتم: حقیقت را می دانستند اما نمی خواستند قبول کنند چرا که قبول حقیقت با منافعشان در تضاد بود و برخی هم از روی حسادت و حرص و طمع نمی پذیرفتند. کما اینکه الان هم بسیاری هستند که حقیقت را می دانند اما چشم خود را خواسته بر روی آن می بندند. 

ابتدای مراسم آیاتی از قرآن مجید خوانده شد. سپس دکتر احمدی نژاد، رییس جمهور کشور سخنرانی کوتاهی ایراد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای سخنان خود را با تبریک عید مبعث شروع کردند.مضمون سخنانشان اینچنین بود.

ایشان فرمودند که اخلاق بسیار مهم است. ایشان فرمودند که در قرآن کریم هم در آیات مختلفی خداوند فرموده است که و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمة. یعنی اول حلم و بعد علم ذکر شده است. فرمودند که این حلم همان اخلاق است که در سایه آن می توان به علم دست یافت.

سپس در مرود مسائل اخیر کشور صحبت کردند و گفتند که پیامبر(ص) در طول 10 سال کار بسیار با عظمت و بزرگی کردند و کل طول عمرشان هم 63 سال بود. حال ما با این عمرهای طولانی اگر بخواهیم همینطوری در این راه قدم برداریم که نمی شود و به جایی نمی رسیم. باید در راه خدا با اخلاص بود و هر حرفی که می زنیم ببینیم آیا برای رضای خدا می گوییم یا برای دل خودمان و برای نفع و مصلحت خودمان.

باید از حرف های کودکانه بپرهیزیم. اکنون مسئولین در حال امتحان شدن هستند. این امتحان هم امتحانی نیست که اگر رفوزه شدیم یک سال عقب بمانیم بلکه اگر رفوزه شدیم نتیجه اش سقوط است.

فرمودند که همه ما باید مواظب گفتن ها و نگفتن هایمان باشیم. چه حرفی را باید گفت و چه حرفی را نباید گفت اینها همه مهم است.

فرمودند که من ده سال پیش گفتم رسانه ها مهمترین نقش را در به آشوب کشیدن ملت ها دارند و اکنون هم که ارتباط رسانه ای همگانی تر شده و بسیار فراگیر و راحت شده است. فرمودند که دولت های خارجی وقتی اسمشان می آید قیافه حق به جانب می گیرند که ما دخالتی در اوضاع داخلی کشورتان نمی کنیم اما اسنادی که هست خلاف این را نشان می دهد.
عده ای آشوبگر معدود در تهران،  زورشان به سطل زباله شهرداری رسیده است. آنها را به آتش می کشند و می خواهند آشوب به پا کنند.
این دولت های خارجی  در رسانه های خود اینها را به اسم مردم می خوانند. آیا اینها مردمند؟! مردم آنهایی هستند که با دیده نفرت به این آشوبگران و هر کسی که در راه تقویت آنان سخن بگوید نگاه می کنند.

ما یک کشور فراموش شده در جهان بودیم. کسی برای ما ارزشی قائل نبود، اما امروز مادی ترین و مستکبرترین دولت های مادی جهان، ملت ایران و جمهوری اسلامی را سد راه رسیدن به اهداف خود می دانند. این نشان می دهد که ما هویت خود را پیدا کرده ایم. ایران امروز یک قدرت است و اینکه قدرت های مستکبر جهان، ایران را یک تهدید برای خود می دانند نشان دهنده عظمت این ملت است، عظمت این حکومت است، عظمت این دولت است.

به امید ظهور مهدی فاطمه (س) و پیوستن سید خراسانی و یارانش به لشکر او

یا علی (ع) مددی



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : در آرزوی شهادت : دلارام | نظر شما [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    شهادت را امیدی بود روزی...
    [عناوین آرشیوشده]