• وبلاگ : ديوانه دل
  • يادداشت : آيا ميرحسين موسوي نخست وزير حضرت امام (ره) بود؟
  • نظرات : 7 خصوصي ، 17 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + douroudian 
    يا سلام
    با عرض سلام خدمت محبين اهل بيت (عليهم السلام)

    متن نامه تاريخي حضرت امام(ره) چندماه پس ازاستعفاي ميرحسين موسوي

    رو براتون گذاشتم،به هر حال وقتي تاريخ رو از روي مصادر اون بخوانيم براي قضاوت در مورد اهل و نا اهل بودن بهتر هست.متن هاي ديگري هم هست که اگر تايپ شده اش رو ديدم براتون مي فرستم.
    شايسته نيست که از جمله امام در مورد سوابق کسي استفاده کنيم که سوابقش از جانب امام تاييد شده.و شما هم اگر مثل بنده صحيفه را مطالعه نکرديد ،بهتر است اجازه ندهيد که اين اصطلاحات جا به جا استفاده بشوند . البته اگر تاييد امام از عملکرد کسي براي شما کافي نيست آزاديد که قضاوت کنيد اما در اين ضمن به اين مسئله هم فکر کنيد که چرا شما با امام که مصدر انقلاب هستند اختلاف نظر داريد.
    لطفا اگر غير از اين است بنده را به جملاتي از امام ارجاع دهيد.
    والسلام
    يا علي مدد
    پاسخ

    بسم رب الشهداء....ملاک حال فعلي افراد است ، همين و بس، اتفاقا حضرت امام (ره) آقاي منتظري را به عنوان جانشين خود معرفي کرده بودند در حالي که بعد از مدتي نامه تاريخي حضرت امام (ره) موجود است در مورد عزل ايشان و .... / اما حال فعلي جناب موسوي از روي سخنراني ها و صحبت هايشان در برنامه هاي تبليغاتيشان واضح و مبرهن است./ به عنوان مثال: گشت ارشاد را برخواهند داشت...در در ايجاد ابطه با آمريکا بايد صبر کرد!!! و غيره و ذلک/ و بگذريم از اين ده سال غيبت جناب موسوي که اگر واقعا دلسوز مردم مانده بودند در اين ده سال کجا تشريف داشتند؟....و در ثاني، فعلا که شما و دوستاني که در مورد رابطه با آمريکا يا آن همه جنايت ها و انسان کشي ها و خوي استکباريش مشتاقيد با حضرت امام ره و آرمانهاي انقلاب اختلاف نظر داريد... که امام فرمودند آمريکا شيطان بزرگ و طاغوت زمان است و بد نيست بدانيد طاغوت زمان يعني دشمن خدا...يا حق