خاطرات محرم (1) - دیوانه دل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیوانه دل

خاطرات محرم (1)

سه شنبه 84 بهمن 11 ساعت 10:20 عصر

امشب اولین شبی بود که رفتم هیات پایین .یک عزاداری خیلی کوتاه ....

بعدش با بچه ها قرار گذاشتیم که بریم کوی دانشگاه چون نزدیکه به خونه می تونستیم برگشتن که دیر وقته از نظر امنیتی  زود برسیم خونه ، اما بعد برنامه عوض شد و قرار شد امشب رو جایی نریم در عوض فردا صبح ساعت 6:30 بریم شهرک غرب هیات ....زیارت عاشورا رو آقای احمد پناهیان می خونه بعدش آقای علیرضا پناهیان سخنرانی و روضه.

از امروز تصمیم گرفتم تا اربعین روزی یک زیارت عاشورا بخونم اگرم بشه یکی روز یکی شب که دیگه فبها میشه 2 تا چهل تا ...

من از نظر معرفتی مورچه ام کمترم ها اما با همین از مورچه کمتریم تا حالا دعا و زیارتی به شیرینی زیارت عاشورا ندیدم.

آسون و کوتاه و پر معنی و با فضیلت.

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست

خیلی از بزرگان توصیه کردن که زیارت عاشورا بخونیم ...خیلی خواب دیدن که تو خواب بزرگان بهشون گفتند زیارت عاشورا بخونید. چقدر خوبه که بگذاریمش جز برنامه ریزی روزانمون . یا بهتره بگیم برنامه ریزی روزانمون رو با زیارت عاشورا جلا بدیم.

تصمیم دارم خاطرات این چند شب محرم رو بنویسم مطمینم مثل هر سال روحمون با شرکت در مراسم اباعبدالله بزرگتر میشه و معرفتمون هم بیشتر که خدا هم بخواد و توفیق بده که هر چه داریم از خداست.

محرم عجب ماه با صفاییه . نمی دونم واسه شما هم پیش میاد یا نه اما آدم محرم ها یاد جبهه و فضای پاکش می افته از اون طرف وقتی میره جنوب منطقه جنگی یاد کربلا و امام حسین ع ،  خانم زینب س و حضرت عباس ع.

محرم ماهیه که به آدم یه عشق و شعور و شور هدیه می کند . هم اشک میریزی برای غربت  امام حسین ع و اهل بیتش ، هم یک شور خاصی در دلت برای ادامه زندگی زنده میشه.

بعد که زندگیت حسینی شد فکرش رو بکن ( کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا ، همه روزها عاشوراست همه زمین ها کربلا)می خواستی امام حسین ع رو روز عاشورا تو کربلا همراهی کنی ، می خواستی فداش شی تکه تکه شی و نگذاری رذل های روزگار حرمت شکنی کنند؟؟ الان آقا تحویلت گرفته ، زندگیت حسینی شده دیگه می تونی همه جا نیت کنی و نقشت رو ایفا کنی و مطمینی که آقا می بینتت.

                    

                                      التماس دعا

                                         یا علی ع

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : در آرزوی شهادت : دلارام | نظر شما [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    شهادت را امیدی بود روزی...
    [عناوین آرشیوشده]