• وبلاگ : ديوانه دل
  • يادداشت : انتخاب اصلح براي دولت دهم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 10 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوست من درود!
    من براي تداوم عدالت و آزادي و صداقت (پايان دادن به دروغ و دروغگويي مدعيان دروغين اصلاحات) و مبارزه با مفسدان مست قدرت و در يک کلام براي ادامه پيشرفت هاي کشورم براي بار دوم، دولت مهرورز دکتر محمود احمدي نژاد که خود را نوکر مردم مي داند، نه ارباب، انتخاب کردم و راي خودم را به ايشان دادم…
    سرفراز باشي ميهن من؛ بدرود/.
    با حضور آقاي موسوي در انتخابات کم کم منفورترين گروه ها در بين مردم ايران به او گرويدند و از او اعلام حمايت کردند ، حزب مشارکت، مجاهدين ، نهضت آزادي و...
    تمامي آنها که به اعتقادات اين مردم اهانت کرده بودند از آغاجري گرفته تا بهائيان همه و همه شدند يار وي و او با آغوش باز همگي را پذيرفت.
    و يا موردي کوچک ،همينجا که من نشسته ام در خيابان دختران و پسراني با وضعيت پوشش ضد اسلامي و حتي يکي با لباس کابوي ها بهوسط خيابان ها مي پرند و عده اي دست در دست پرچم او را تکان مي دهند ...
    به راستي آقاي موسوي شما اين صحنه ها را مي بينيد آيا شما بيدار هستيد؟
    + سادات 
    گردهمايي بزرگ حاميان دکتر احمدي نژاد دوشنبه 18 خرداد ساعت 16 مصلي تهران ضمنا اين مراسم بطور زنده از www.khedmattv.com پخش خواهد شد.
    + شاهد 

    سلام عليكم.بخشي از سخنان امام راحل و مقام معظم رهبري كه در شرايط فعلي روشنگر راه ماست:

    1-امام خميني(ره):ما نمي ترسيم از اين كه در روزنامه هاي خارج از ايران براي ما چيزي بنويسند. ما نمي خواهيم وجاهت در ايران در اسلام در خارج از كشور پيدا كنيم ما مي خواهيم به امر خدا عمل كنيم و مي كنيم.

    2-امام خميني (ره):نهضت باصطلاح آزادي و افراد آن چون موجب گمراهي بسيلاري از كساني كه بي اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند مي گردند بايد با آنها برخورد قاطعانه شود و نبايد رسميت داشته باشند.

    3- امام خميني(ره):سياست نه شرقي و نه غربي را در تمام زمينه هاي داخلي و خارجي حفظ كنيد و كسي را كه خداي نخواسته به شرق و يا به غرب گرايش دارد هدايت كنيد و اگر نپذيرفت او را منزوي كنيد.

    4-امام خميني(ره): كساني كه از منافقين و ليبرال ها دفاع مي كنند پيش ملت عزيز و شهيد داده ما راهي ندارند.

    5-امام خميني(ره):تا من هستم نخواهم گذاشت حكومت به دست ليبرال ها بيفتد.

    6-امام خميني(ره):معتقدم آنان(ليبرال ها)به چيزي كمتر از انحراف انقلاب از تمامي اصولش و حركت به سوي آمريكاي جهان خوار قناعت نمي كنند در حالي كه در كارهاي ديگر نيز جز حرف و ادعا هنري ندارند

    7-مقام معظم رهبري:توصيه براي بازگشت به نظام جهاني به معناي تسليم شدن در برابر قدرت هاي زورگو و پذيرفتن نظام ناعادلانه جهان است.

    8-مقام معظم رهبري:مردم مانع سر كار آمدن كساني شوند كه با تسليم مقابل دشمن آبروي ملت را مي برند.

    9-مقام معظم رهبري:من قبول نمي كنم حرف كساني را كه تصور مي كنند ملت ما به خاطر پايبندي به اصول خوار شده اند.

    10-مقام معظم رهبري:به اين كه ديگران شما را مرتجع بخوانند اعتنا نكنيد.

    11-مقام معظم رهبري:رئيس جمهور منتخب نبايد فردي باشد كه از مطرح كردن جنايات صهيونيست ها در مجامع بين المللي خجالت بكشد.

    12-مقام معظم رهبري:ما دشمن داريم.دشمنان ما جبهه متحدي متشكل از قدرت هاي عالم هستند. وقتي ببينند كشوري از مدار آنها خارج شد سعي مي كنند او را بكوبند و تحقير كنند. اين معناي از دست رفتن عزت نيست.

    13-مقا معظم رهبري:عزت ملي در سياست در اين است كه دولت آنچنان ظهور كند كه قدر تها نتوانند در هيچ مساله اي اراده خود را بر او تحميل كنند.

    14-مقام معظم رهبري:قطار پيشرفت كشور به سرعت در حال حركت است . اگر چه برخي مسافران آن اين حركت را احساس نمي كنند.

    جناب شاهد لطف كنيد ادرس وبلاگتان را هم بفرماييد.

    اين طوري راحت‏تر حرف مي‏زنيم و زير تابلوي خودمان.

    منتظرم.

    + شاهد 
    سلام. در جواب آقاي ملائي بايد عرض نمايم كه اگر يادتان باشد در دولت هاي گذشته تمام سخن رهبري با دولتمردان تذكر به عدم مجادله و تلاش براي خدمت بود(مجادلات مجلش ششم كه يادتان نرفته!)و حمايت آقا از ايشان نه به معناي حمايت از هاشمي و خاتمي بلكه به معناي حمايت از دولت جهت جلوگيري از بالاگرفتن اختلاف و تفرقه بوده.(همچون سكوت و حتي كمكهاي حضرت علي (ع) به خلفا كه به دليل جلوگيري از تفرقه و شكست در امت اسلام بود و نه تاييد آن ها)ضمنا فرمايشات مقام معظم رهبري حمايت از دولت نيست تاييد صريح دولت است و فرق است بين حمايت و تاييد! ياعلي

    سلام.

    اصلاح طلبي في نفسه اون قدرها هم بد نيست!

    كاش اين قدر كه الان همه به دنبال تخريب ديگري هستن، كمي هم به فكر اصلاح خودشون بودن. منظورم كانديداهاي محترم نيست؛ بلكه هواداران هر كدام كه خواسته و ناخواسته به اين فضاي بي تقوايي دامن مي زنند.

    خدا عاقبتمون رو به خير كنه.

    پاسخ

    بسم رب الشهداء....اصلاح طلبي عالي است و يکي از همان مصدايق جهاد اکبر است...اما بحث اين جاست که و اذا قيل لهم لا تفسدوا في الارض قالوا انما نحن مصلحون الا انهم هم المفسدون ولکن لا يشعرون...سوره مبارکه بقره آيات 11و 12....يا علي ع مددي

    در اين ايام که همه جا حرف از انتخابات و انتخاب رييس جمهور است ، لازمي است نگاهي ديگر به وظايف رييس جمهور و دولت بياندازيم تا بر اساس عملکردها و نگرش هاي افراد هم کانديداي بهتر را انتخاب کنيم و هم اين که به رييس جمهور آينده وظايفش را يادآوري کنيم، وظايفي که متاسفاني برخي از آنها به فراموشي سپرده شده اند.

    اصل سوم قانون اساسي:
    دولت جمهوري اسلامي ايران موظف است براي نيل به اهداف مذکور در اصل دوم، همه امکانات خود را براي امور زير به کار برد:
    1- ايجاد محيط مساعد براي رشد فضايل اخلاقي بر اساس ايمان و تقوي و مبارزه با کليه مظاهر فساد و تباهي

    اين مصاديقي كه اشاره كرده‏ايد درست است اما تا جايي كه همه مي‏دانند رهبري مشخصا به كسي اشاره نكرده‏اند. شايد آن شخص مورد ايشان آقاي احمدي نژاد باشد اما هيچ وقت اسمي نبرده‏اند.

    از سوي ديگر، ايشان از همه دولت‏ها حمايت كرده‏اند.

    در نهايت اين مردم هستند كه انتخاب مي‏كنند.

    ...................